عشق نافرجام

قسمت یازدهم

خیلی ازدوستام داداشاوابجیا بهم گفته بودن پشتم هستن وباهام هستن ومنو تو این موقعیت که دلم شکسته تنهانمیذارن ولی اونا اتفاقا تواین موقعیت منو تنهاگذاشتن من الان که افتادم زمین نیاز به دست هایی دارم که کمکم کنن واسه بلندشدنم ولی هیچ دستی نمیبینم بایدتنهایی بلندبشم که اینکارسخت تروزمانبر تر هستش ولی اشکال نداره من خدارو دارم بذار نباشن بذار سره زندگی خودشون باشه بذارحرفاوقولاشون براخودشون باشه من تنهایی بدون هیچ دستی ازجام بلندمیشم من فقط به خدا نیاز دارم خدایاااااااااااااااااااااااااااا توتنهایم نذار توکمکم کن من عاشقتم خدا به همه چی راضیم چون راضیم به رضای تو اینم از دله یه دوستz



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,22:53به قلم: یه دوست ™